Prekių grąžinimas ir garantija

Prekės su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės, yra keičiamos į naujas kokybiškas prekes ar jų reikiamas dalis. Gavus prekę su defektu susisiekite su mumis el. paštu užsakymai@homebynb.lt. Atsiųskite nuotraukas ar video, kuriame gerai matytųsi defektas. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą pateiksime sprendimą, ar bus keičiamas visas gaminys ar jo brokuota dalis.

Jei pristatant į namus Jūsų siunta buvo subrokuota, jos kokybę tikrinkite dalyvaujant ir kurjeriui.

Jei pastebėjote, kad Jūsų siunta turi pažeidimų:

1.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

1.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

1.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

1.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.



Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.

Susisiekite su mumis elektroniniu paštu uzsakymai@homebynb.lt ir informuokite apie sugędusią prekę. Atsiųsime Jums informaciją dėl garantinio aptarnavimo.

Būtina turėti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta įsigijant prekę/es, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

Klientas pats apmoka siuntimo išlaidas į servisą, o pakeista/ suremontuota prekė grąžinama nemokamai visoje Lietuvoje. Serviso pakeistų/suremontuotų prekių siuntimą į užsienio šalis apmoka klientas

Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos.

Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.

Visoms užsakytoms iš www.homebynb.lt internetinės svetainės ar fizinės parduotuvės prekėms nuo įsigijimo dienos yra taikoma 14 dienų prekių gražinimo garantija.  Per 14 dienų galima pakeisti arba grąžinti kokybišką prekę, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Taip pat, privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės ir prekės pakuotės, grąžinti su visais jai priklausančiais priedais. PREKĖS GRĄŽINIMO IŠLAIDAS APMOKA PIRKĖJAS.

Gavus grąžintą prekę ir įvertinus jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

3.1 dovanų kuponas;

3.2 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;

3.3 kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia: 

SVARBU: prekę, kurią norima grąžinti, būtina saugiai supakuoti, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Prekė pakuojama į dėžutę arba plastikinį maišą ar plėvelę. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, deja, bet jos priimti negalėsime.

 

Tinkamai supakuotą ir sukomplektuotą prekę išsiųskite į mūsų fizinę parduotuvę Vikingų g. 5, LT- 02188, Vilnius

Siuntos grąžinimimo galimi būdai:

  • Per kurjerių tarnybą;
  • Per paštomatų tinklą pasirinkus pristatymą „siunta gavėjo adresu“ ;
  • Per Lietuvos paštą su pristatymu į gavėjo adersą;
  • Atvykus į mūsų fizinę parduotuvę;

 

SVARBU: prekę, kurią norima grąžinti, būtina saugiai supakuoti, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Prekė pakuojama į dėžutę arba plastikinį maišą ar plėvelę. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, deja, bet jos priimti negalėsime.

Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia:

Adresas siuntos grąžinimui:

UAB „POP Diva“
Buveinės adresas:Vikingų g. 5, LT- 02188
Vilniaus m., sav., Lietuva.

Kyla daugiau klausimų? Susisiekime:

I - V 09:00 h-17:00 h
+370 634 58888
uzsakymai@homebynb.lt

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top