Dažniausiai užduodami klausimai

Norime, kad Jūsų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis, todėl atsakėme į dažniausiai užduodamus klausimus.
Jei vistiek prireiks pagalbos – drąsiai kreipkitės!

Prekių užsakymas ir pristatymas

  • Pristatymas į paštomatą
  • Pristatymas kurjeriu į namus
  • Nemokamas atsiėmimas parduotuvėje. Atsiimkite prekę mūsų fizinėje parduotuvėje be jokio pristatymo mokesčio. Prekės saugomos net iki 6 mėnesių, tad atsiimti galite Jums patogiu metu.

Nemokamas pristatymas taikomas užsakymams Lietuvoje virš 50 EUR arba atsiimant prekes parduotuvėje.

Taip, adresu Vikingų g. 5C-36, Vilnius. Darbo valandos:
  • Pirmadienis–penktadienis: 09:00–17:00
  • Šeštadienis: 11:00–16:00

Atvykdami, nepamirškite turėti užsakymo patvirtinimo (laiško arba ekrano nuotraukos).
Siuntą gali atsiimti ir jūsų draugas ar artimasis, tereikia, kad būtų pateiktas užsakymo patvirtinimas.

Po apmokėjimo jūsų užsakymą paruošime ir perduosime kurjeriui per 1–3 darbo dienas.

Jei jums reikia prekių kuo greičiau, siūlome pasirinkti skubaus išsiuntimo paslaugą už papildomą 3 EUR mokestį:

  • Užsakymus, pateiktus darbo dienomis iki 14:00, supakuosime ir perduosime kurjeriui tą pačią darbo dieną.
  • Užsakymai, pateikti po 14:00, bus išsiųsti kitą darbo dieną.

SVARBU! Skubaus pristatymo pasirinkimas nėra galimas siunčiant prekes į užsienį.

Įprastas pristatymas kurjeriu Lietuvoje trunka 1–2 darbo dienas. Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo terminai gali šiek tiek skirtis piko laikotarpiais, kai užsakymų srautas ženkliai padidėja, pvz., švenčių metu.

Pristatymo partneriai:

Taip, prekes siunčiame ir į užsienį. Tarptautinio siuntimo kainą mūsų el. parduotuvė apskaičiuos automatiškai, kai suformuosite prekių krepšelį. Galutinė pristatymo kaina priklauso nuo jūsų šalies, adreso, PVM mokesčio ir siuntos svorio.

Svarbu, kai kuriose šalyse gali būti taikomi papildomi muito ar importo mokesčiai, kuriuos padengia pats klientas. Tai ypač aktualu siunčiant į Jungtinę Karalystę ir Norvegiją, kur gali būti taikomas vietinis PVM ar muito mokestis pagal šalies teisės aktus.

Jeigu kiltų klausimų ar neaiškumų dėl siuntimo sąlygų, kviečiame susisiekti su mumis. Visada padėsime rasti geriausią sprendimą.

Atkreipkite dėmesį, jei atsisakysite užsakymo tuo metu, kai siunta jau bus supakuota ir perduota kurjeriui, siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Tai galioja visiems užsakymams, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

Taip, siunčiame prekes į Norvegiją. Tačiau svarbu žinoti, kad visi užsakymai siunčiami kaip įprastos tarptautinės siuntos.

Tai reiškia:

  • Kai siunta atkeliauja į Norvegiją, jūs turėsite sumokėti importo mokesčius.

  • PVM (valstybinis mokestis) Norvegijoje yra 25 % nuo visos sumos (prekės + siuntimas).

  • Kai kurios prekės, pavyzdžiui, drabužiai, kosmetika ar maisto papildai, gali turėti papildomus muitus nuo 2,5 % iki 15 %, priklausomai nuo prekės.

  • Visi šie mokesčiai yra mokami Norvegijoje, kai siunta pasiekia šalį. Apie tai jus informuos kurjeris arba paštas.

  • Mokesčius apmoka klientas.

Svarbu: dėl šių muitinės procedūrų siuntimo laikas gali būti ilgesnis nei įprastai, nes siunta gali būti sustabdyta tikrinimui.

Pavyzdys: jei užsakote prekių už 100 eurų, su siuntimu 10 eurų, gali tekti papildomai sumokėti apie 27–35 eurus mokesčių Norvegijoje.

Jei turite klausimų, parašykite mums – visada padėsime paaiškinti, ką reikėtų žinoti prieš užsakant.

Taip, siunčiame prekes į Jungtinę Karalystę.

Daugeliu atvejų siuntos atkeliauja be jokių papildomų mokesčių. Tikimybė, kad siunta bus apmokestinta, yra labai maža, tačiau vis tiek svarbu žinoti keletą dalykų:

  • Home by NB nėra registruota JK PVM sistemoje, todėl kai kuriais atvejais JK muitinė gali taikyti 20 % PVM ar muito mokestį.

  • Mokesčiai dažniausiai taikomi tik tuomet, kai siuntos vertė yra didesnė nei 135 svarai (apie 155 eurai).

  • Jei siunta vis dėlto būtų apmokestinta, apie tai informuos kurjeris arba paštas, o mokesčius apmokėtų pirkėjas.

Svarbu: labai retais atvejais dėl muitinės tikrinimo siuntimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau nei įprastai.

Jei turite klausimų dėl siuntimo į UK arba norite pasitikslinti dėl konkretaus užsakymo – visuomet kviečiame susisiekti, padėsime jums žingsnis po žingsnio.

Labai atsiprašome už šiuos nesklandumus. Tokios situacijos mums labai svarbios, todėl prašome kuo greičiau parašyti el. paštu uzsakymai@homebynb.lt arba susisiekti telefonu, kurį rasite mūsų kontaktų skiltyje.

Iš karto išsiaiškinsime, kas nutiko, ir pasirūpinsime, kad trūkstama ar neteisingai pristatyta prekė būtų pakeista teisinga kuo greičiau. Esame čia tam, kad visada liktumėte patenkinti savo apsipirkimu.

Jei pastebite, kad siunta yra pažeista, labai svarbu ją patikrinti dalyvaujant kurjeriui. Jei pakuotė ar prekė pažeista, pažymėkite tai siuntos dokumentuose ir, jei įmanoma, užpildykite pažeidimo aktą vietoje.

Jei pažeidimą pastebite tik vėliau, jau priėmus siuntą, kuo skubiau susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@homebynb.lt. Laiške nurodykite situaciją ir pridėkite aiškias pažeidimo nuotraukas – kuo daugiau informacijos turėsime, tuo greičiau galėsime padėti išspręsti situaciją.

Stengiamės, kad visos siuntos pasiektų jus saugiai, tačiau jei kas nors nutiktų – tikrai rasime sprendimą.

Nuolaidos kodai dažniausiai negalioja jau nukainuotoms prekėms ar specialiems pasiūlymams (nebent akcijos informacijoje aiškiai nurodyta kitaip). Taip pat nuolaidos kodai netaikomi dovanų kuponams – tiek elektroniniams, tiek fiziniams.

Visą konkrečios akcijos taikymo informaciją visuomet rasite šalia nuolaidos kodo ar pasiūlymo aprašymo.


Apmokėjimas

  • Fizinėje parduotuvėje: grynaisiais arba kortele
  • Elektroninėje parduotuvėje:
    • Kortele
    • Bankiniu pavedimu
    • Išsimokėtinai
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • PayPal
    • Grynaisiais arba kortele kurjeriui ( +2 EUR )

Pas mus galite sumokėti naujesniu ir saugesniu būdu – Klix. Tai Citadele sukurtas mokėjimų būdas, kuriuo užtikrinamas jūsų duomenų ir pinigų saugumas. Klix siūlo galimybę mokėti kortele, tiesiogiai iš banko sąskaitos ir mokėti dalimis gavus paskolos pasiūlymą internetu ir jį pasirašius iš savo telefono.

Klix Pay by card yra galimybė mokėti VISA ir Mastercard kortelėmis. Pirmą kartą atlikdamas mokėjimą pirkėjas mokėjimo formoje gali sutikti, kad kortelės duomenys būtų išsaugoti Klix programėlėje. Jei sutiksite išsaugoti savo kortelės duomenis, kitą kartą bet kurioje svetainėje su Klix galėsite atsiskaityti greičiau, nes jūsų kortelės duomenys jau bus automatiškai užpildyti. Klix kortelių mokėjimo sistema atitinka pramonės duomenų saugumo standarto (PCI DSS) reikalavimus.

Klix mokėjimai iš banko sąskaitos. Tai greitas ir saugus mokėjimo būdas, leidžiantis sumokėti už pirkinius internetu. Norėdami atlikti mokėjimą, pasirinkite savo banką, prisijunkite ir patvirtinkite mokėjimą. Klix yra saugus banko mokėjimo iniciatorius, teikiantis paslaugą pagal Europos Sąjungos direktyvą 2007/64/EB Mokėjimo paslaugos (PSD 1).

Taip, mūsų el. parduotuvėje galite pirkti prekes išsimokėtinai naudodamiesi Klix Pay later paslauga. Tai leidžia jums gauti prekę šiandien, o už ją sumokėti vėliau pasirinktinu laikotarpiu nuo 1 iki 36 mėnesių.

Kaip tai veikia?
Atsiskaitymo metu pasirinkite Klix Pay later. Jums bus pateikti keli kredito pasiūlymai, iš kurių galėsite išsirinkti sau tinkamiausią. Viską atliksite nuotoliniu būdu – greitai ir paprastai.

Pagrindinė informacija:

  • Gali pasinaudoti bet kuris nuolatinis Lietuvos gyventojas nuo 18 iki 80 metų.

  • Reikalingos nuolatinės mėnesinės pajamos.

  • Paskolos suma: nuo 50 iki 7 000 EUR.

  • Terminas: nuo 1 iki 36 mėn..

  • Pradinis įnašas – nebūtinas (galimas nuo 0 %).

  • Norint pasirašyti sutartį, reikės Smart-ID (su kvalifikuotu parašu) arba Citadele banko internetinės bankininkystės, taip pat asmens dokumento.

Tipiniai pavyzdžiai:

  • Jei skolinatės 300 EUR 3 mėnesiams, mėnesio įmoka būtų 100 EUR, bendros palūkanos – 0 %.

  • Jei tą pačią sumą grąžintumėte per 36 mėn., mėnesio įmoka būtų 11,15 EUR, o bendra grąžintina suma – 401,40 EUR.

Svarbu: paskolas suteikia AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas. Prieš priimdami sprendimą skolintis, įvertinkite savo galimybes grąžinti paskolą atsakingai.

Jei turite klausimų dėl pirkimo išsimokėtinai, visada galite kreiptis – mielai padėsime!


Grąžinimas ir garantija

Prekės su defektais keičiamos į naujas arba jų reikiamas dalis. Susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@homebynb.lt, atsiųskite defekto nuotraukas ar vaizdo įrašą, ir mes greitai išspręsime situaciją.

Jei jūsų įsigyta prekė sugedo, parašykite mums el. paštu uzsakymai@homebynb.lt ir trumpai aprašykite situaciją. Greitai surasime sprendimą ir pasirūpinsime viskuo, kad viskas būtų kuo paprasčiau jums.

Garantinio aptarnavimo metu prekė turi būti pristatyta į servisą Lietuvoje, o po remonto ją nemokamai atsiųsime jums atgal – bet kur Lietuvoje.

Svarbu: garantinis aptarnavimas galimas tik Lietuvos teritorijoje.

Per 14 dienų nuo įsigijimo, jei prekė nenaudota, su nepažeista pakuote ir priedais. Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Buitiniams prietaisams suteikiama 2 metų garantija.

Įprastai, pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo dienos, kai prekė perduodama garantiniam servisui.

Visada stengiamės viską sutvarkyti kuo greičiau, tačiau yra aplinkybių, kurios gali nepriklausyti nuo mūsų – pavyzdžiui, gamintojo atsarginės dalys gali vėluoti, ypač vasaros atostogų metu, arba gali reikėti papildomos diagnostikos, jei gedimas nėra iš karto aiškus.

Garantinis aptarnavimas galimas tik Lietuvoje.

Jeigu gyvenate užsienyje ir jūsų įsigytai prekei prireikė garantinio remonto, ją reikės savarankiškai pristatyti į mūsų garantinio aptarnavimo punktą Lietuvoje. Deja, garantinio remonto paslaugų užsienio šalyse neteikiame.

Svarbu: visas siuntimo išlaidas į Lietuvą ir atgal apmoka klientas. Prieš siunčiant prekę, būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu uzsakymai@homebynb.lt – suteiksime visą reikiamą informaciją, padėsime tinkamai pasiruošti siuntimui ir atsakysime į visus jums rūpimus klausimus.

  1. Susisiekite su mumis
    Parašykite el. paštu uzsakymai@homebynb.lt, trumpai nurodydami, kokią prekę norite grąžinti ir kodėl. 

  2. Užpildykite grąžinimo prašymą
    Atsisiųskite prekių grąžinimo formą paspaudę ČIA ir ją užpildytą įdėkite į siuntą kartu su grąžinama preke. Jei formos nepavyktų rasti arba kiltų klausimų, parašykite mums el. paštu uzsakymai@homebynb.lt – mielai padėsime.

  3. Saugiai supakuokite prekę
    Užtikrinkite, kad prekė būtų tinkamai ir saugiai supakuota, jog nepatirtų pažeidimų transportavimo metu.

  4. Išsiųskite arba atvežkite prekę
    Siuntą galite pristatyti:

    • Kurjeriu adresu: Vikingų g. 5C-36, LT-02188, Vilnius, Lietuva

    • Asmeniškai – atvykdami į mūsų fizinę parduotuvę tuo pačiu adresu

  5. Laukite patvirtinimo
    Kai tik gausime jūsų siuntą, informuosime jus el. paštu apie tolesnius žingsnius

Kreipkitės el. paštu uzsakymai@homebynb.lt, pridėkite nuotraukas ar video, ir mes pasirūpinsime jūsų problema.


Kiti klausimai

Prekių nerezervuojame, tačiau siūlome patogią galimybę gauti pranešimą, kai prekė vėl bus prieinama. Tiesiog paspauskite mygtuką „Pranešti man“ šalia norimos prekės ir įveskite savo el. pašto adresą – kai tik prekę papildysime, automatiškai gausite el. laišką su pranešimu.

6 mėnesius nuo įsigijimo datos.

Savo senus elektros ar elektronikos prietaisus galite atnešti į mūsų fizinę parduotuvę, jei jie yra tokios pačios paskirties kaip mūsų parduodami įrenginiai. Tai reiškia, kad jeigu įsigijote, pavyzdžiui, naują elektrinį prietaisą, galite atnešti tokio paties tipo seną prietaisą – mes jį priimsime ir pasirūpinsime tinkamu rūšiavimu.

Primename: elektros ir elektroninės įrangos atliekomis laikomi visi prietaisai, kuriems veikti reikalingas elektros tinklas, baterijos ar elektromagnetiniai laukai, taip pat tie įrenginiai, kurie skirti kurti, perduoti ar matuoti elektros sroves.

Rūšiuodami padedame saugoti aplinką – kviečiame pasinaudoti šia galimybe atsakingai ir patogiai. DAUGIAU INFORMACIJOS